Sepetang Bersama Blogger dan Yeo's 2014

05 Februari 2014

APEK BELUM PILIH NAMA ANAK

Kota Bharu: “Kehadiran cahaya mata sulung dalam hidup bukan satu halangan untuk saya terus meningkatkan prestasi ke arah lebih baik sebagai penjaga gol skuad kebangsaan dan Kelantan.

“Malah, ia mendidik saya untuk lebih berdisiplin dalam menguruskan masa, antara kerjaya dan tanggungjawab kepada keluarga,” kata Khairul Fahmi Che Mat yang kini bergelar bapa selepas isterinya, Leuniey Natasha Nazri, 22, selamat melahirkan bayi perempuan, kelmarin. 

Bayi perempuan seberat 2.75 kilogram (kg) itu selamat dilahirkan secara normal di Hospital Pakar Perdana, dekat sini, jam 3 petang kelmarin. 

Bagaimanapun, Khairul Fahmi atau lebih dikenali sebagai Apek dan Leuniey yang kelihatan gembira ketika ditemui di kediamannya, di sini, semalam belum menetapkan nama untuk anak sulungnya itu.


APEK mendukung bayi sulungnya sambil ditemani Leuniey.

Apek berkata, kehadiran insan kecil itu sudah pasti memberi lebih keceriaan dalam rumah tangganya yang dibina sejak Disember 2012.


Katanya, dia kini perlu lebih berdisiplin dalam membahagi masa antara kerjaya selaku pemain bola sepak profesional dan tanggungjawab lebih besar sebagai suami dan bapa. 

“Memang saya mengakui tanggungjawab saya kini semakin besar selepas bergelar bapa. Namun, ia bukan masalah besar untuk saya menguruskan kerjaya dan keluarga dengan baik. 

“Kami masih belum menetapkan nama untuk anak sulung saya ini dan ia masih dalam perbincangan untuk memilih nama yang sesuai,” katanya. 


Tiada ulasan: